دسته: مدیریت
فرمت فایل: pptx
تعداد صفحات فایل: 14
حجم فایل: 1.96 مگا بایت
دانلود رایگان فایل +
دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری، در قالب pptx و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل شرکتهای تجاری، خرید سازمانی چیست، بازار تجاری و مقایسه آن با بازار مصرف کننده، ویژگی های بازار تجاری، وضعیت های خرید، خرید و فروش سیستمی، مرکز خرید، عوامل اصلی
دسته: مدیریت
فرمت فایل: pptx
تعداد صفحات فایل: 15
حجم فایل: 4.417 مگا بایت
دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار، در قالب pptx و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل عوامل اصلی مؤثر بر رفتار خرید، عوامل فرهنگی، عوامل اجتماعی، عوامل شخصی، عوامل روان شناخت، نظریات انگیزشی، درک، یادگیری، باورها و عقاید
دسته: مدیریت
فرمت فایل: pptx
تعداد صفحات فایل: 11
حجم فایل: 1.09 مگا بایت
دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع بررسی محیط بازاریابی، در قالب pptx و در 11 اسلاید، قابل ویرایش، شامل نیازها و روندها در محیط های کلان، محیط جمعیت شناختی، محیط اقتصادی، محیط طبیعی، چهار روند مهم در محیط طبیعی، محیط تکنولوژیک، محیط سیاسی، قانونی، محیط اجتماعی، فرهنگی
دسته: مدیریت
فرمت فایل: pptx
تعداد صفحات فایل: 15
حجم فایل: 1.751 مگا بایت
دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضا، در قالب pptx و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل سیستم اطلاعات بازاریابی چیست، منابع اطلاعاتی، سیستم مدارک داخلی، گردش دستور پرداخت، سیستم های گزارش فروش، سیستم اخبار و اطلاعات بازاریابی
دانلود از http://daneshgraphic.sellu.ir/
دسته: مدیریت
فرمت فایل: pptx
تعداد صفحات فایل: 29
حجم فایل: 5.212 مگا بایت
دانلود رایگان فایل +
دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل درک برنامه ریزی و بازاریابی استراتژیک، مفهوم استراتژیک و مدیریت استراتژیک، سطوح برنامه بازاریابی، فرایند برنامه ریزی، اجرا و کنترل استراتژیک